Om klubben       Medlemmer

Stavanger Blues Club holder sine ukentlige konserter hver tirsdag kl. 20:30 på Påfyll i Stavanger. Klubben presenterer lokale, nasjonale og internasjonale bluesartister og -band på sine klubbkvelder.

Stavanger Blues Club har som formål å fremme blues og beslektede musikkformer i Stavanger. Gjennom våre faste klubbkvelder, samt diverse andre konserter og arrangementer søker vi å skape en hyggelig sosial og musikalsk plattform.

Klubben har en stabil og fast stamme av klubbmedlemmer, men vi har alltid plass til flere.

Styret i Stavanger Blues Club består i dag av:

Leder - Ståle Håheim

Kasserer/Nestleder - Øyvind Rønneberg

Postmann - Gunnar Engen

Booking - Ulf A. Bengtson

Sekretær - Asgeir Lode

Styremedlem - Dørkomiteen - Elisabeth Wee

Styremedlem - Arne G. Kolstad

Varamedlem - Bente Marie Frøiland

Varamedlem - Leiv Haga

Se ellers kontaktinfo

Vedtekter Stavanger Bluesclub

For styret

Våre støttespillere

Bli medlem i Stavanger Blues Club!

Medlemskap i Stavanger Blues Club gir deg først og fremst et sosialt og trivelig felleskap med andre blues og -musikkinteresserte.

Vi i Stavanger Blues Club ønsker nettopp deg som medlem og vi vil gjøre det vi kan for at du skal trives hos oss. Vi har faste klubbkvelder på Påfyll hver tirsdag!

Blir du medlem hos oss tilbyr vi deg:

• Medlemsrabatt på våre klubbkvelder. Medlemsrabatt på alle arrangementer i klubbens regi.

• 5 årlige utgaver av Blues News som er hele blues-Norges bluesmagasin

• Medlemspris i baren på våre klubbkvelder fra kl. 19.30 - 21.00.

Stavanger Blues Club er en del av Norsk Blues Union og Norske Konsertarrangører. Derfor vil du som medlem av oss også dra nytte av medlemskapet når du besøker andre norske bluesklubber og enkelte rockeklubber.

Alt dette tilbyr vi deg som medlem. Medlemskontigenten er på kroner 400,- for ett år.

Vil du bli medlem?

Kontingenten kan du betale via Vipps eller i døra på en av våre klubbkvelder.

Send en e-post til:

leder.stavangerbluesclub@gmail.com

Den må foruten navn, inneholde adresse, telefonnummer og epost-adresse.